ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТ „СТАРШИ ЕКСПЕРТ“ в дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността" в Областна администрация – Перник – 1 щатна бройка.

Дата на публикуване: 03.11.2022 13:50
ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ ПЕРНИК
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка чл.13 и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители,
ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА  ДЛЪЖНОСТСТАРШИ ЕКСПЕРТ“
в дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността" в Областна администрация – Перник – 1 щатна бройка.

 

  1. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

 

-Изпълнява  задачи, свързани с правилното водене на първични документи, разходване на парични средства и материални ресурси, както и осчетоводяване на документи и водене на ведомости;

-Регистрира хронологично счетоводните операции.

-Води систематични счетоводни регистри за обобщаване на счетоводната информация.

-Участва в планирането на финансовата дейност и подготвя разчети за финансиране на капиталовите разходи за оснорен ремонт и за придобиване на дълготрайни активи.

-Изчислява, осчетоводява и плаща трудовите възнаграждения на работниците и служителите, и възнагражденията по граждански договори.

-Съставя първични и вторични счетоводни документи.

-Съхранява счетоводна информация по предвидения в закона ред.

-Осъществява счетоводното отчитане на операциите, съгласно Закона за счетоводството, Правилата за документооборота и счетоводната политика  на администрацията в счетоводния продукт използван в администрацията – приходи, разходи, плащания касово и безкасово и всички останали операции.

-Изготвя и подписва платежни документи съгласно чл.13, ал.1, т.3 от ЗФУКПС.

-Изпълнява и други задачи, произтичащи от нормативен акт, заповед на областния управител или делегирани по длъжностна характеристика.

 

  1. Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсната длъжност:
  • степен на завършено образование – висше, образователно-квалификационна степен „бакалавър”
  • професионален опит – 1 година
  • ранг за заемане на длъжността – V младши.

 

  1. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика:
  • Област на висше образование – „Социални, стопански и правни науки”
  • Компютърна грамотност- MS Office
  1. Минимален размер на основната заплата:
  • 710 лв. – степен 1;
  • 720 лв. – степен 2;
  • 730 лв. – степен 3;
  • 750 лв. – степен 4;

 

*Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

 

  1. Начин за провеждане на конкурса:
  • Първи етап -тест;
  • Втори етап - интервю.

 

  1. Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
  • Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
  • Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
  • Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
  • Копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
  • Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.

 

  1. Документите на кандидатите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице до 14.11.2022 г. включително, в Центъра за административно обслужване /на партерния етаж/ в сградата на Областна администрация-Перник, адрес: гр. Перник, пл. „Св. Иван Рилски” 1Б, гише №1.

Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на на интернет страницата на ОА – Перник: http://www.pk.government.bg 

Оповестяването на конкурса да се извърши с публикуване на обявление в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на ОА-Перник: http://www.pk.government.bg

При подаване на документи длъжностната характеристика за конкурсната длъжност да се предоставя на кандидатите, както и да бъдат уведомени за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл и в други нормативни актове.

Лице за контакт: Мартин Александров, тел: 076 64 99 12; 0884 884 915.

 

УТВЪРДИЛ:

ЛЮДМИЛ ВЕСЕЛИНОВ

ОБЛАСТЕН УПРАВИТЕЛ

Търсене