Обява за конкурс за длъжност „Младши експерт „Административно обслужване”
УТВЪРДИЛ: /П/
ИНЖ. ЕМИЛ КОСТАДИНОВ
ОБЛАСТЕН УПРАВИТЕЛ
ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ ПЕРНИК
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители,
ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА ДЛЪЖНОСТ „МЛАДШИ ЕКСПЕРТ „АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ”
в дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността" в Областна администрация - Перник,
1 щатна бройка, при следните условия:
- Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсната длъжност:
- степен на завършено образование – висше, образователно-квалификационна степен „професионален бакалавър по …”
- професионален опит – не се изисква;
- ранг за заемане на длъжността – V младши.
- Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика:
- Област на висше образование – „Социални, стопански и правни науки”, професионално направление “Администрация и управление”
- Компютърна грамотност- MS Office
- Начин за провеждане на конкурса:
- тест;
- интервю.
- Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.
- Размер на основната заплата за длъжността – 800,00 лв.
- Кратко описание на длъжността: подпомага областния управител при осъществяване на правомощията му като осигурява технически дейността му и извършва дейности по административното обслужване на гражданите и юридическите лица - приема и регистрира входящата служебна кореспонденция към адресатите, извежда и изпраща по предназначение изходящата кореспонденция и извършва външна и вътрешна куриерска дейност; предоставя информация на граждани и организации за движението на преписките, когато това представлява законен интерес за тях; систематизира и съхранява документите на администрацията.
- Документите на кандидатите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице до 04.03.2021 г. включително, в Центъра за административно обслужване /на партерния етаж/ в сградата на Областна администрация-Перник, адрес: гр. Перник, пл. „Св. Иван Рилски” 1Б, гише №1.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на на интернет страницата на ОА – Перник: http://www.pk.government.bg
Оповестяването на конкурса да се извърши с публикуване на обявление в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на ОА-Перник: http://www.pk.government.bg
Лице за контакт: Росица Рангелова – главен експерт „Човешки ресурси“, тел: 076 64 99 12; 0884 999 632.