Обявление - Конкурс за длъжността" Главен експерт "Административен контрол"

Дата на публикуване: 24.04.2018 07:38

ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ ПЕРНИК

На основание чл.10а, ал.2 от ЗДСл, във връзка чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители,

ОБЯВЯВА КОНКУРС

ЗА  ДЛЪЖНОСТ „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ – АДМИНИСТРАТИВЕН КОНТРОЛ"

в Дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост" в Областна администрация - Перник,

щатни бройки: 1 при следните условия:

 

  1. Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсната длъжност:
  • образование: Магистър;
  • професионален опит – 2 години;
  • минимален ранг за заемане на длъжността: ІV младши.

 

  1. Специфични изисквания за конкурсната длъжност:

 

ИМЕ НА ИЗИСКВАНЕ:

Придобита юридическа правоспособност

НОРМАТИВЕН АКТ:

Закон за съдебната власт

 

  1. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика:
  • Познания и опит в упражняването на административен контрол по законосъобразността на актовете и действията на органите на местното самоуправление и местната администрация;
  • Добра компютърна грамотност- MS Office.

 

  1. Начин за провеждане на конкурса:
  • Тест
  • Интервю

 

  1. Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
  • Заявление за участие в конкурс;
  • Декларация по чл. 17, ал. 2 от НПКДС;
  • Копие от диплома;
  • Копие от документ, удостоверяващ трудов или служебен стаж.
  • Копие от други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит професионалният опит.
  • Копие на Удостоверение за придобита юридическа правоспособност

 

Документите на кандидатите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно до 08.05.2018, в Центъра за административно обслужване /на партерния етаж/ в сградата Областна администрация-Перник, адрес: гр.Перник, пл. „Св. Иван Рилски” 1Б

Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло в сградата на ОА-Перник, както и на интернет страницата на ОА – Перник: http://www.pk.government.bg

  1. Размер на основната заплата за длъжността – 816,00 лв.

 

Описание на длъжността: Дейностите, заложени в нормативната уредба и имащи отношение към административния контрол върху актовете и действията на местните органи на управление и териториалните звена на централната изпълнителна власт; организационно-техническата подготовка на избори за държавни и местни органи на властта и за членове на Европейския парламент от Република България на територията на областта, национални и местни референдуми; административно- териториалните промени.

 

Лице за контакт: Светлана Петкова – главен експерт „Човешки ресурси”, тел: 076 64 99 53; 0889 676 762.

Търсене